Sunday, June 19

Majlis sambut menantu Haji Mohamad & Hjh Sara

Ni ada sikit gambar masa kenduri kat rumah saya..aduyai penat toksah cakap la masa ni..tido tak cukup..mandi pun sikit..(nak tunjuk betapa penatnya saya..hahahaha)..tapi memang betul la..rasa tak cukup kaki tangan..Nasib baik husaini tolong take over harith..kalau idak..mau semua keja saya tak boleh buat..ecececece..macam aku yang buat semua koje…hahhahaha..tapi nak up jugak kan..deco bilik,deco hantaran,deco makanan pengantin dan segala deco2 yang ada kat rumah masa kenduri tu..memang kami adik beradik yang mendeco sendiri..tera tak..tera tak…tak caya lagi..ha..meh tengok la sendiri gambaq-gambaq ni..

180270_144870985569539_100001399157203_253073_7013704_n

168082_144871745569463_100001399157203_253089_7605282_n

163430_144872288902742_100001399157203_253095_6671902_n

167526_144872075569430_100001399157203_253093_4706300_n

166892_144872838902687_100001399157203_253102_346571_n

166814_144869732236331_100001399157203_253051_5116473_n

163805_144873835569254_100001399157203_253115_2225966_n

167151_144880175568620_100001399157203_253257_4657254_n

163654_144877672235537_100001399157203_253181_4866259_n  165749_144877545568883_100001399157203_253179_3477672_n     167809_144883018901669_100001399157203_253308_377251_n  180001_144882775568360_100001399157203_253305_7012868_n  180272_144883792234925_100001399157203_253319_5231001_n

180343_144884245568213_100001399157203_253324_5355911_n

1 comments:

sherlina halim on August 3, 2015 at 8:53 PM said... [Reply]

Pengen yang lebih seru ...
Ayo kunjungi www.asianbet77.com
Buktikan sendiri ..

Real Play = Real Money

- Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
- Bonus Mixparlay .
- Bonus Tangkasnet setiap hari .
- New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
- Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
- Cash Back up to 10 % .
- Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
- YM : op1_asianbet77@yahoo.com
- EMAIL : asianbet77@yahoo.com
- WHATSAPP : +63 905 213 7234
- WECHAT : asianbet_77
- SMS CENTER : +63 905 209 8162
- PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

Salam Admin ,
http://asianbet77.com/

Post a Comment

 

Ratuhati Kami

  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith

Celebs Blog

Our Love Journal Copyright © 2010 Love Journal is Sponsored by HazlizaHusaini'sFamily