Friday, June 17

Bila dengan hati…

Lama saya tak berblog dengan hati..pelik pulak bunyi kan..orang kata kalau buat dengan hati bermakna kita ikhlas..kalau sebaliknya..erm..agak-agak sendiri la yer..Hari tu update pun sebab tolong kawan nak deco blog..kalau tak pasal tu,rasanya tak update lagi kot..

Hari ni,tiba-tiba masa terluang..teringin pulak saya nak sibuk kan diri macam dulu..rasa terurus je dulu..dengan kerja..dengan family..dengan anak..dengan berblog..rasa macam hidup lengkap terisi..

Tadi cuba-cuba ziarah balik kawan-kawan blog yang lama..ada yang dah tak aktif..ada yang dah tukar ke domain sendiri..dan yang pasti makin ramai yang saya tak kenal..cepatnya dunia blog ni berubah..satu je tak berubah,kebanyakan masih guna khidmat nuffnang..bagus la macam tu..muda-muda dah pandai cari duit poket sendiri..

Bercakap pasal nuffnang,ntah la,saya rasa nuffnang ni senang dan juga senang la..walaupun saya dah hampir 9 bulan tak aktif..tapi masih lagi ada pendapatan nuffnang..

Harap sangat lepas ni saya sentiasa rajin berhati dengan dunia blog ni..

1 comments:

sherlina halim on August 3, 2015 at 8:53 PM said... [Reply]

Pengen yang lebih seru ...
Ayo kunjungi www.asianbet77.com
Buktikan sendiri ..

Real Play = Real Money

- Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
- Bonus Mixparlay .
- Bonus Tangkasnet setiap hari .
- New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
- Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
- Cash Back up to 10 % .
- Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
- YM : op1_asianbet77@yahoo.com
- EMAIL : asianbet77@yahoo.com
- WHATSAPP : +63 905 213 7234
- WECHAT : asianbet_77
- SMS CENTER : +63 905 209 8162
- PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

Salam Admin ,
http://asianbet77.com/

Post a Comment

 

Ratuhati Kami

  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith

Celebs Blog

Our Love Journal Copyright © 2010 Love Journal is Sponsored by HazlizaHusaini'sFamily