Wednesday, April 13

rempit aje koje nyer!!!

Ni le koje nyer kalau balik kampung..asyik nak berempit jer..kalau kami balik,orang lain jangan harap nak leh pegang ini "motorpit"(harith punya ayat le ni)semua nak disingkatkan..cer ikut cam ibu ni,semua nak dibakukan..skema nya mak..hahhahhahhah

orang peace..dia pun nak peace..xmau kalah..

peace lagi...tengok ape tu..boleh dia nak ngorat awek..ni xde lain paksu ngn paklang nyer le yang ajo..korang baik2 sikit ajar adik yek..kakyang tampo kang..

tak leh start ke dik..hehehehhehe

5 comments:

syalinda johari on April 13, 2011 at 4:28 PM said... [Reply]

wei, besaq dh anak teruna cheqjijah ni.. alaa..ensemnyaa... aku tgk mcm muka asiff pun adaa...

L-E-E-Z-A on April 13, 2011 at 4:31 PM said... [Reply]

hahahha...besaq ngn perangai sekali la..pening aku ngn dia sorang..ada cm muka asiff ka..leh jd adik ipaq tu..hahhahha..gatai

faisal on April 16, 2011 at 3:26 PM said... [Reply]

hahah ni mana boleh ..kaki pun tak smpi macam mana nak bawak moto...

http://faisalapardi.com/

iejanwayne on April 19, 2011 at 6:27 PM said... [Reply]

eh..mne de pak lang ajo...pak lang ajo yg baik2 jer..huhu...

Cikgu Fikri on April 20, 2011 at 10:14 AM said... [Reply]

wah....
kecik2 dah merempit ker?
huuhuhuhuhh..
anyway, thanks sbb letakblog fiq dlm list.. tq :)

Post a Comment

 

Ratuhati Kami

  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith

Celebs Blog

Our Love Journal Copyright © 2010 Love Journal is Sponsored by HazlizaHusaini'sFamily