Monday, March 21

::> Status

Aku tak tau buat..yes aku tak tau buat..jadi aku tanya la ko..so pe hal ko nak belagak cakap pun  nak tak nak je..aku nak tolong ko..tapi apehal ko tak ajar aku...huwaa...aku tensen la dgn ko...ko  paham tak cakap aku ni..ni keje ko,tapi aku nak tolong sebab terpaksa...tapi ko xnak ajar...ko pehal..kang aku xnak tolong baru padan muka..

3 comments:

suffer8zine on March 21, 2011 at 2:49 PM said... [Reply]

pe cer ni sis :P

Terkini : Gambar Supermoon Diseluruh Dunia

marina anakcikbob on March 21, 2011 at 2:54 PM said... [Reply]

mungkin akalu lempang laju2 sedas dia boleh paham kot..

lily lotus on March 24, 2011 at 5:23 PM said... [Reply]

sabar. kalau dah terlebih sabar..bagi jer sedas :D

Post a Comment

 

Ratuhati Kami

  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith

Celebs Blog

Our Love Journal Copyright © 2010 Love Journal is Sponsored by HazlizaHusaini'sFamily