Thursday, July 8

Uji kemahiran otak kanan korang!

Cari lelaki dalam biji kopi ):

Doktor membuat kesimpulan bahawa, jika anda jumpa lelaki dalam gambar biji kopi di atas dalam masa 3 saat : bahagian otak kanan anda berfungsi lebih baik dari kebanyakan orang, dari 3 saat ~ 1minit : Fungsi bahagian otak kanan anda adalah normal, dari 1 ~ 3 minit : Otak kanan anda berfungsi perlahan dan anda perlu makan lebih protein, melebihi 3 minit : Anda dinasihatkan mencari latihan seumpama ini utk menguatkan lagi otak anda!!! Betul..! Memang ada lelaki dalam gambar ni!

5 comments:

Syalindajohari said... [Reply]

sebbaik aku dlm lingkungan yang pertama 3 saat ~ 1minit

Naqib Mohamad on July 9, 2010 at 2:35 PM said... [Reply]

kalau tak jumpa mcm mana? tak ada laki pun?

Naqib Mohamad on July 9, 2010 at 2:36 PM said... [Reply]

hahaa.... dah jumpa dah... cis! seminit!

leeza on July 9, 2010 at 3:02 PM said... [Reply]

naqib & linda ->nasib baik bwh seminit..hehhehhee

Nilzaf Melati on July 13, 2010 at 2:09 PM said... [Reply]

yeaahhh!!! saya dah jumpa jugak kak! bawah 10saat kot! best-best =)

Post a Comment

 

Ratuhati Kami

  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith

Celebs Blog

Our Love Journal Copyright © 2010 Love Journal is Sponsored by HazlizaHusaini'sFamily