Monday, July 5

8 lokasi cari pasangan


Selalu tak korang mengeluh camni
"hai,apalah nasib aku ni.nak kata tak cantik,rasanya ramai lagi yg kurang cantik daripada aku,Tapi mereka tu ada juga teman hidup..aku ni,sorang pun tak nak!!,"

8 lokasi mencari pasangan

1.Perpustakaan - Bagi yg masih belajar,tmpt ini pastinya memberikan peluang kpd korang ntuk mencari pasangan.kata orang"sambil menyelam sambil minum air"
Bagi yg lelaki,ape kata korang beranikan diri "approach"
gadis yg korang suka.hulurkan salam persahabatan dgn sopan dan ikhlas.tentu si gadis tu takkan marah.Perempuan ini tak kisah kalau lelaki bersopan dgn mereka.
Lainlah kalau korang bersiul dan mengusik mereka.silap hari bulan,korang makan penampar!


2.Pusat Boling - salah satu tempat yg di gemari oleh remaja.ha,apa kata korang ajak teman-teman pergi bermain boling.kalau tak main pun,tumpang tengok jadilah.mungkin cinta korang akan berputik di pusat boling??


3.Pusat beli-belah - Pasti ramai yg tidak percaya.tetapi yakinlah ada di antara kita yg mendapat pasangan di pusat membeli belah.tidak mustahil ini juga berlaku kpd korang.oleh itu,rajin-rajinlah mengunjungi pusat membeli belah untuk"window shopping" atau menonton wayang.mana tahu mungkin korang di pikat di sana.. ^_^


4.tempat seminar/camping - kita sering terdengar kawan2 kita bertemu dgn pasangannye sewaktu menghadiri seminar/camping.mungkin perkara yg sama berlaku kpd korang.selalunya aktiviti ini turut melibatkan orang lain di luar sekolah.jadi apabila korang di beri peluang untuk menghadirinya,jangan menolak.mana tahu korang akan mendapat pasangan hidup korang di sana.menghabiskan masa selama beberapa hari bersama pasti akan membuka ruang untuk korang mengenali lebih ramai orang.


5.Internet - wah!Ini adalah peluang yg paling luas sekali kini.ramai di antara korang yg mendapat pasangan melalui cara ini.cubalah korang melayari internet untuk berchatting,manalah tahu rezeki korang untuk bertemu dgn pasangan melalui internet.tidak kurang juga perkenalan melalui
"chatting" boleh membawa ke jinjing pelamin.lekas..cubalah siapa tahu rezeki korang.kata orang'tuah ayam nampak di kaki,tuah manusia siapa yg tahu'tapi awas!bnyk juga yg penipu.
selamat berjaya!


6.kenduri kahwin - pasti ade yg gelak bila baca tips ini..tapi banyak yg berkesan tau!pasti ramai yg akan menghadiri majlis perkahwinan.jadi rajin-rajinlah diri memenuhi undangan jemputan perkahwinan.selain mendapat pahala,siapa tahu korang akan terpikat dengan seseorang di sana nanti??wow!!


7.Pejabat/sekolah - sesekali korang perlu di tonjolkan diri agar diri korang menjadi perhatian ramai.dah kenal barulah cinta kan??jadi cubalah menyertai sebarang aktiviti yg di anjurkan oleh organisasi sekolah korang agar kewujudan korang akan di sedari..contohnya sukan,kelab, dan sebagainya.pasti ada yg tertarik dengan korang nanti.


8.kafe - daripada korang terperap di rumah.apa kata korang ajak teman-teman lepak di mana-mana kafe.kalau mampu pergilah ke kafe yg eksklusif.tentu yg melepak di situ juga yg best-best.siapa tahu ,tiba-tiba saje korang mendapat nombor telefon daripada mamat yg duduk di meja sebelah korang??


9.masjid/surau – rajin-rajin la pergi ke masjid.tiap-tiap waktu korang pergi..siapa tau kan,tiba-tiba ada makcik ke pakcik ke yang berkenan nak rekomen kan korang kat anak dorang..ada rezeki korang leh terus dapat isteri/suami..bercinta lepas kahwin..lagi nikmat.betul tak?

0 comments:

Post a Comment

 

Ratuhati Kami

  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith

Celebs Blog

Our Love Journal Copyright © 2010 Love Journal is Sponsored by HazlizaHusaini'sFamily