Friday, June 25

UPSR PMR PTPTN ?

Dalam minggu ni banyak duk bercerita pasal sistem pendidikan kita..mungkin nak hapuskan upsr..mungkin nak hapuskan pmr..mungkin limit kan pelajar yang dapat ptptn..

Sebelum ni kisah matematik ngan sains sekolah rendah dari malay ke english..pastu english ke malay..pastu tak tau..macam kelam kabut..kejap tu..kejap ni..tak tau mana yang baik..

Pada ai,ai cuma harap taraf pendidikan kita makin maju..dan bukan makin kelam kabut dan caca merba..

Dan lagi bagus kalau bagi free jer..nak free je kan ai ni..hutang malaysia pun tak tau banyak mana..lagi mau minta free…

0 comments:

Post a Comment

 

Ratuhati Kami

  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith

Celebs Blog

Our Love Journal Copyright © 2010 Love Journal is Sponsored by HazlizaHusaini'sFamily