Saturday, June 12

Suami kedekut

Maaf kepada suami-suami kalau terasa pasal tajuk kat atas..kat dunia ni apa-apapun leh jadikan..Macam-macam perangai kedekut ada kat muka bumi ni..bukan takat suami je kedekut..ada jugak isteri pun kedekut..bos kedekut..Tu yang boleh timbul Haji Bakhil punya istilah dalam citer P.Ramlee..tapi agak-agak le kan kalau nak kedekut pun..jangan le sampai nak kasi perut makan pun xmau kuar sekupang pun..

Suatu malam seorang isteri meminta wang belanja tambahan dari suaminya seorang yang kedekut.Lalu suaminya mengeluarkan wang RM 5000 dari poketnya lalu berjalan ke arah cermin."Awak tengok wang yang di dalam cermin itu ?" sambil menunjuk kedalam cermin..."Awak ambil yang itu.. dan yang diluar cermin ini.. adalah wang saya!"Malam berikutnya si suami terkejut ketika baru balik dari pejabat dan melihat ada satey kambing serta rendang di meja makan. Lalu ia bertanya kepada isterinya,"Mana awak dapat wang untuk beli semua ni?"Isterinya tidak menjawab... dan terus menarik tangan suaminya masuk kebilik.Di dalam bilik.. suaminya mengulangi pertanyaannya.. lalu si isteri pun menanggalkan semua pakaiannya dan berjalan ke depan cermin.."Awak lihat tubuh yang di dalam cermin itu ?" sambil menunjuk kedalam cermin..."Itu adalah kepunyaanmu... dan yang diluar cermin ini pula adalah kepunyaan penjual satey ini !"

Moral of the story..hahahhaha..gelak je lah…kan dah mati kutu..dapat yang dalam cermin jugak..

0 comments:

Post a Comment

 

Ratuhati Kami

  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith

Celebs Blog

Our Love Journal Copyright © 2010 Love Journal is Sponsored by HazlizaHusaini'sFamily