Friday, June 4

Sibuk je aku ni…..

Malam ai balik kampung lagi..kali ni kami balik kampung perak..esok ada kenduri kat umah mak..Kenduri anak buah ensuami nak bersunat..Orang perak kalau nak bersunat pun ada kenduri besar besaran gitu..dah macam kenduri kahwin pun ada ..Sangat le meriah..yang untungnya budak-budak yang nak bersunat ler..Dorang pun mesti suke sangat sebab time-time cmni le dorang leh dapat duit banyak..Musim cuti sekolah ni mesti ramai-ramai pakat nak bersunat kan..
Ai balik kedah dulu petang ni..nak ambik mak ai..mak ai pun tingin nak tengok cara orang perak buat kenduri..jauh perjalanan kami hari ni..dari penang..balik kedah..pastu pusing balik pi perak..
Korang nak balik kampung jugak ker..hati-hati yer..dan pada kawan ai cik linda balik hati-hati na..dan selamat makan kenduri kat kubur panjang tu nanti ;-)

3 comments:

iqbalsyarie on June 4, 2010 at 6:18 PM said... [Reply]

jalan baik2~

.::WaNiE::. on June 4, 2010 at 6:33 PM said... [Reply]

have a safe journey

cik nUnU on June 4, 2010 at 8:46 PM said... [Reply]

teringat time abg2 nak sunat dulu...
siap ada pelamin lagi...macam kawen plak..

Post a Comment

 

Ratuhati Kami

  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith

Celebs Blog

Our Love Journal Copyright © 2010 Love Journal is Sponsored by HazlizaHusaini'sFamily