Friday, June 18

Pesan buat bakal –bakal suami dan blogger lelaki

Tengok pada tajuk entri kali ni,memang betul-betul ai tujukan kepada bakal-bakal suami3122120579_89b1bf5e7a_o atau blogger-blogger lelaki yang akan menamatkan zaman bujang tak lama lagi.

Yelah,sekarangkan musim orang kahwin,asal tiba sabtu ahad jer mesti ada jemputan.Tambahan pulak sekarang ni cuti sekolah,mau hari-hari korang dapat jemputan kahwin kan..

Okey,ai amat bermurah hati nak bagi petua untuk yang bakal nak jadi suami tu...Aisey..macam la ai ni pandai sangat kan...Yang sebenarnya petua ni ai dapat masa ai pergi kursus kahwin dulu..Ustaz yang bagi ceramah tu yang kasi kat kitaorang..

Korang jangan fikir yang bukan-bukan plak..ni bukan petua nak t__t....

K,sekarang ni kalau kahwin mesti ada upacara batal air sembahyang kan..so,mesti la ada adegan aku cium ko..ko cium aku..betul tak?

Masa korang bakal-bakal suami mencium dahi isteri-isteri korang,korang baca ayat ni sambil pegang ubun-ubun isteri korang..Pada  isteri – isteri pun baca la jugak yer doa ni time  cium tgn suami korang.

doa anak keluarga 25 al-Furqan_74

InsyaAllah,dengan niat baik korang..rumahtangga korang akan terpelihara..Amin

0 comments:

Post a Comment

 

Ratuhati Kami

  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith

Celebs Blog

Our Love Journal Copyright © 2010 Love Journal is Sponsored by HazlizaHusaini'sFamily