Wednesday, June 2

Perlu ke berahsia dengan couple?

Ai percaya setiap orang ada cerita  tersendiri. Dan bila dah ada couple, kadang-kadangimages kita rasa, mau je cerita segala-galanya kat couple kita tu. Kalau tak pun,kita mesti akan cerita apa yang kita makan, apa yang kita rasa, apa perasaan kita pada masa tu dan macam-macam lagi lah. Tapi,tak semua benda kita kena bagitau kan?

Memang tak salah nak berahsia tetapi janganlah sampai menipu.Kita kan kena bersikap jujur ngan couple kita,barula bahagia rumah tangga.Betul tak ?. Kalau  kita buat something yang couple kita tak suka, memang la kita patut tak cerita kat dia. Ini bukan nak tipu tapi semata-mata nak elak hubungan kita timbul masalah. Tapi kalau dia dapat tau dan kita tak cerita kat dia, tak ker keadaan akan menjadi lebih teruk?

Susahkan dalam bercouple ni? Nak terus terang salah..nak rahsia pun salah.Sendiri mau ingat la kan..
Tapi, yang penting kita harus tau memang ada benda yang  kita kena rahsia dari pengetahuan couple kita.Jadi, semuanya terpulang kepada diri kita sendiri. Apa yang ai nak tekankan  adalah, kita boleh berahsia tetapi jangan menipu. Binalah hubungan yang jujur dan ikhlas. Ok?

7 comments:

.::WaNiE::. on June 2, 2010 at 5:16 PM said... [Reply]

dulu kita berahsia oh dengan bakal suami

tp mak kite pi bgtau sume pasal kita

alhamdulillah jadi jugak suami kita akhirnye :)

mffzone on June 2, 2010 at 5:22 PM said... [Reply]

kak oooi
mesti selalu menipu pasangan ni
heeeee

Nurhidayah Shamsury on June 2, 2010 at 5:31 PM said... [Reply]

tah la..pendapat sy mesti kene berahsia..tp mcm rahsia sunat la..huhu

::ienafazlyna:: on June 2, 2010 at 5:45 PM said... [Reply]

ade benda leh rahsia..ade benda tak leh..kalo melibatkan hubungan tu, bek jangan berahsia

@juera on June 2, 2010 at 5:55 PM said... [Reply]

mmg kna ada rahsia jg dgn couple..x leh sume bnda nk bg thu..tp tplg pd individu la..bg ak x sume bnda ak crita ngn couple ak..bkn nk tipu dia tp rahsia tu utk tdk mnumblkn mslh mcm awk kte tu..

♥ Love Journal ♥ on June 2, 2010 at 8:04 PM said... [Reply]

mffzone,tipu sunat..hahhahhaa..ade ker istilah tipu sunat..hentam le labu...takpe..ensuami akak ada ilmu..dia boleh tau klu akak tipu..hehhehe

Zura on June 3, 2010 at 9:42 AM said... [Reply]

yup betul..berahsia untuk elakkan dr hub jd xbaik...

Post a Comment

 

Ratuhati Kami

  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith

Celebs Blog

Our Love Journal Copyright © 2010 Love Journal is Sponsored by HazlizaHusaini'sFamily