Monday, June 14

Perasaan blogger

Bila sebut pasal perasaan..macam-macam perasaan ada kat muka bumi ni..kalau tertumpu kat blogger jer..macam-macam perasaan jugak ada..Tapi ai heran jugak..nape nak ada perasaan negatif dalam berblogging..nape nak kena dengki mendengki dalam berblogging..masih tak ada jawapan dan masih tinggal tanda tanya..Ntah la..hidup kat dunia nyata pun susah..hidup kat alam maya ni pun susah..ada saja benda tuk mereka pertikaikan..

 

Ai dah mula nak beremosi..gantung duluuuu…salam

0 comments:

Post a Comment

 

Ratuhati Kami

  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith

Celebs Blog

Our Love Journal Copyright © 2010 Love Journal is Sponsored by HazlizaHusaini'sFamily