Friday, June 25

Maaf kepada pemenang GA WM

Ai betul-betul nak minta maaf wat semua pemenang GA WM yang ai wat aritu..Ai masih lagi tak dapat nak send kat dorang WM tu.Puncanya,pc ai sakit diserang envirus..sangat kronik dan terpaksa masuk ward..Doktor kat ward tu janji tak petang ni esok baru siap..Segala khazanah kerja2 ai ada kat dalam pc ai tu…sori sangat-sangat yer kawan-kawan..Ai akan cuba send jugak dalam minggu ni..Sori sangat yek..ai dah rasa bersalah sangat kat korang..macam tak beretika plak rasanya wat korang ternanti-nanti..maaf yek…:-(

0 comments:

Post a Comment

 

Ratuhati Kami

  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith

Celebs Blog

Our Love Journal Copyright © 2010 Love Journal is Sponsored by HazlizaHusaini'sFamily