Friday, June 18

Jumaat penghulu segala hari…

Salam hari jumaat geng..kalau korang le kan,apa yang korang rasa bila hari jumaat..Kalau ai,ai rasa malas sesangat nak buat keje kat opis ni..sebab duk pikir sok sabtu..dapat cuti dua hari..Heran betul la..asal hari jumaat mesti jadi macam ni..Memang ai ni dipengaruhi perasaan negatif le dalam kepala otak ai ni..Korang tak kan..Korang rajin kan..Bagus korang,selalu-selalu le rajin yer..tak yah duk kira hari apa..Sepatutnya hari jumaat ni ai kena lebih bersemangat sebab hari ni penghulu segala hari..

 

Dan sebagai peringatan kepada ai dan korang semua;

(27-11-2009) -      Hari raya aidiladha "hari Jumaat"
(18-12-2009) -      Tahun baru  hijrah "hari Jumaat"
(25-12-2009) -      Hari krismas "hari Jumaat"
(01-01-2010) -      Tahun baru "hari Jumaat"
(26-02-2010) -      Maulidur rasul "hari Jumaat"
(02-04-2010) -      Good friday "hari Jumaat"
(28-05-2010) -      Hari wesak "hari Jumaat"
(10-09-2010) -      Hari raya Aidilfitri "hari Jumaat"
(27-08-2010) -      Nuzul Al-Quran "hari Jumaat"
(05-11-2010) Depavali "hari Jumaat"
Adakah KIAMAT sudah hampir????

Dalam Al-Quran Allah telah berfirman bahawasanya KIAMAT terjadi hari JUMAAT!!!!
Masih adakah jumaat depan untuk kita?

“ Kalau dulu Baginda Rasullah SAW pernah berkata,jarak antara hari kiamat dan hari ini cuma seperti jarak antara jari telunjuk dan jari tengah.”

Zaman kita sekarang berapa banyak masa yang kita ada?Sudah bertaubat kah kita?Tanda-tanda hari kiamat juga dah banyak terjadi.Masih belum sedar kah kita?

0 comments:

Post a Comment

 

Ratuhati Kami

  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith

Celebs Blog

Our Love Journal Copyright © 2010 Love Journal is Sponsored by HazlizaHusaini'sFamily