Thursday, June 24

Award dari syaza

 


Dah lama ai peram award ni..cute mute jer..rs sejuk agaknye kalu duduk kat dalam tu..salji duk turun setiap masa..Tenkiu to syaza sebab ingat kat ai dan siap kasi award lagi..Kembang gitu ai..yelah ada orang ingat kat ai..patut la semenjak dua menjak ni ai asyik tersedak je..ada kena mengena ke..dan macam biasa la..lepas dapat award mesti la ada sesi intebiu2 bagai ni kan..

1. Sebutkan nama blog anda dgn kuat dan jelas
-macam mana nak sebut kuat  kat blog ni yek..tak reti-tak reti..

2. Sila cari nama orang Haikal Muzamel dan Fredy Ilyas
- ntah tak kenal pun..tapi syaza kata ni kawan-kawan kepada oarang yang tag syaza tu…iye ler kot tu..

3. Apakah soalan ketiga
-ni soalan ke pernyataan…isy..tak paham-tak paham..

4. Camna nak jawab soalan ini tanpa jawab soalan ini
-hah..grrrrrrr…

5. Tagkan menatang ni kepada lima orang yang telah tagkan anda menatang ni sebelum ini.
- waaaaaaa..peningla ngan soalan-soalan ni..macam wakenabeb tak jadii ja…

tuan-tuan blog yang bertuah untuk award ini ialah…jeng..jeng..jeng…..

1.http://www.frhnhsln.co.cc/

2.http://sayalahnilzaf.blogspot.com/

3.http://mellyanasara.blogspot.com/

4.http://sheypull.blogspot.com/

5.http://feelmyseoul.blogspot.com/

so, sape yg dpt award ni n nak publish kt entry sile amek kod award dgn klik di SINI

 

0 comments:

Post a Comment

 

Ratuhati Kami

  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith

Celebs Blog

Our Love Journal Copyright © 2010 Love Journal is Sponsored by HazlizaHusaini'sFamily