Saturday, June 12

Award dari Cheqppjoy

Ai dapat satu award dari cheqppjoy..nama tuan pemberi ni cam nama samaran ai jugak ler..kalau dia cheqppjoy..ai pulak cheqjieja..hehe..lebih kurang nak sama kan..korang tengok award kat bawah ni..perut korang menyanyi-nyanyi tak..nama pak sedap kan…jangankan harith..ai pun akan terkam kalau aiskrim ni ada kt depan mata..Tenkiu sangat-sangat pada penberi award cheqppjoy..Korang sila la ke blog dia kalu nak berkenalan ngan pemberi award yang baik hati ni..


Ada yang nak ke award ni..silalah amik yek..saya wakafkan kat semua kawan-kawan yang baca entri ni..ambik tau..jangan tak ambik..kecik hati ai kalau korang tak ambik..

0 comments:

Post a Comment

 

Ratuhati Kami

  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith

Celebs Blog

Our Love Journal Copyright © 2010 Love Journal is Sponsored by HazlizaHusaini'sFamily