Wednesday, June 9

Adik Mia Sara @ amani berlakon lagi

Mesti ramai yang minat dengan adik mia sara ni kan..dengan muka nya yang tersangat comel..pastu pandai plak berlakon..aritu masa tengok cerita adamaya..ai suka tengok lisa surihani dengan adik mia sara..cute la dorang sesuai sangat dengan watak yang dorang pegang.

Terbaru ai dapat tau adik mia sara @ amani akan berlakon lagi dalam drama bersiri Epilog Syurga Cinta arahan ahmad idham.Drama ni akan dimainkan dalam slot akasia di TV3 pukul 6.30 petang..Adik Mia Sara akan pegang watak sebagai Mia.

Tak sabar nak tengok cerita ni..mesti best sebab pelakon-pelakon dalam drama ni boleh tahan jugak pastu ahmad idham plak yang mengarah..Memang konfem best le sesangat mesti meletop macam Adamaya jugak nanti..

30636_127642983924203_116614191693749_212191_3704111_n

30636_127866670568501_116614191693749_213510_7344988_n

27856_116627091692459_116614191693749_170654_6709279_n

29786_123113114377190_116614191693749_193066_6655159_n

31356_117412304947271_116614191693749_173176_7164911_n

 29415_118289738192861_116614191693749_176328_4101537_n

 29786_122298127792022_116614191693749_189932_6118216_n  

8 comments:

Honey on June 9, 2010 at 10:15 AM said... [Reply]

Indah sungguh ciptaan Tuhan nie ...

sarah shafie on June 9, 2010 at 10:31 AM said... [Reply]

sungguh comel budak kecik ini..

aMy@LoLipOp on June 9, 2010 at 11:20 AM said... [Reply]

she's so adorable :D

CiK QiQi on June 9, 2010 at 11:58 AM said... [Reply]

comei nye si mia nie...waa

mffzone on June 9, 2010 at 12:11 PM said... [Reply]

ye ker
bila nak tyg citer tu bg jadual kluar tv la
nak tgk sgt.....

L-E-E-Z-A on June 9, 2010 at 1:18 PM said... [Reply]

citer tu baru start shooting this week..lambat lagi le kot..tak pun hbs citer syahjihan tu.sama-sama la kita tunggu

.::WaNiE::. on June 9, 2010 at 2:57 PM said... [Reply]

comel sesangat

@ien_R@z on June 9, 2010 at 3:14 PM said... [Reply]

budak comel... kecik2 dh ramai peminat.. hehe

Post a Comment

 

Ratuhati Kami

  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith

Celebs Blog

Our Love Journal Copyright © 2010 Love Journal is Sponsored by HazlizaHusaini'sFamily