Friday, May 14

Tenkiu cik suffer8zine

suffer8officalaward

Macam tak caye jer ai dapat award ni dari ciksuffer..best ker..(masuk bakul..angkat..tutup)malas nak layan le kan..Korang kenal ke ciksuffer..bidaah le korang kalau tak kenal..jejaka hensem malaya tu..kalau korang gi gedik-gedik kat rumah dia sekali..dia balas gedik-gedik kat rumah korang 10 kali..

Apa?korang nak award ni jugak..jeles kat ai le tuu…semalam ai dapat award..arini ai dapat award..kekkekkeke..Korang gi je gedik-gedik kat rumah dia..konfem cik jejaka kita yang baik hati ni akan kasi..

Apa tunggu lagi..pegi la cepat..ha..cepat la………….ape?tak tau alamat…isy-isy korang ni..kat atas tu kan ada alamat jejaka kita ni..duk lip lap lip lap tu..korang jalan terus je ikut alamat tu..konfen tak kelain le..mesti dalam umah dia le korang masuk..

Dah masuk ker?haaa best kan rumah dia..macam-macam ada..berita dunia ada..berita dalam negeri ada..berita pelik ada..berita dalam poket pun ada…tu konfem korang dah melekat kat rumah dia ..

To ciksuffer..tenkiu tenkiu …kap kun kap…sebab kasi award yang lip lap lip lap ni..

5 comments:

sUfFeR8zInE on May 14, 2010 at 11:53 AM said... [Reply]

huhu, terharu dan rasa nk menangis baca entri ni, sebab ni panggil cik...huhu.. :P

Love Journal Of HazlizaHusaini'S Family on May 14, 2010 at 12:17 PM said... [Reply]

uik..nape ngn pggln cik..salah ker

Love Journal Of HazlizaHusaini'S Family on May 14, 2010 at 12:21 PM said... [Reply]

nak type encik mcm xbest jer..heheeheh..short form kn die jdcik...ampun yekk..jgn nangis2 yek..

aesthetic on May 14, 2010 at 1:45 PM said... [Reply]

dpt gk award ni..cmne nk copy biar jdi lip lap lip lap..huhu

Love Journal Of HazlizaHusaini'S Family on May 14, 2010 at 1:54 PM said... [Reply]

copy cm biasa je dik..konfen naik lip lap lip lap

Post a Comment

 

Ratuhati Kami

  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith

Celebs Blog

Our Love Journal Copyright © 2010 Love Journal is Sponsored by HazlizaHusaini'sFamily