Thursday, May 20

Tag dari tuan puteri eryna

Korang tengok entri ni..jangan nak bosan-bosan eak..ai nak tunaikan tanggungjawab membayar hutang tag ni..kalau boleh nak wat hatrik tag hari ni..ingat bola je ker leh jaring hatrik..kat blog pun boleh la enronaldinho oii...Tag kali ni datang dari istana..patik melaksanakan perintah ..terlebih sudah..ok,ai serius..tag ni dari puteri eryna..sedapkan nama ni..terus ai teringat zaman kanak-kanak ribena ai dolu-dolu..selalu main masak-masak..main kawin-kawin..pastu main puteri-puteri..siap wat mahkota dari kertas,siap ada dayang-dayang duk tolong kipas....perasan cun habis la pastu..Korang nak kenal ngan tuan poteri ker..terus je klik sini..korang akan terus diterbangkan ke dalam istana  puteri eryna..Korang nak tau..lagi seminggu puteri eryna nak sambut anniversary..wedding anniversary la..apsal..korang ingat korang leh jual uabt ke..minta izin dolu dengan enhubby puteri eryna tu..Nak ucap in advance la..Hepi anniversary puteri eryna..semoga rumahtangga youall berkekalan hingga keakhir hayat.Sebagai hadiah anniversary puteri eryna..ni ai hadiah kn jawapan-jawapan tag… ;-)

1. Bagi aku 5 blog yang korang selalu bace….

- banyak la blog ai selalu baca..pstu kalau nak tau gak..gi cek kat bloglist ai..tu semua ai selalu baca ler..;-)

2. Ape yg best ttg blog tuh?

- macam-macam ada..ai xpayah beli paper dah sekarang..

3. Brape kali dlm sehari korang bukak blog tuh?

- kalau ada entri baru.. 2 3 kali..kalau tak dak entri baru..sekali sbb nak lawat rumah sahabat

4. Korang bgtau aku dari sumber mane korang tau blog2 tuh???…

- dari kelab blogger,gengblogger,kawan2 blogger n blogwalking

5. Ok!!… ape pendapat korang psl blog aku???….

- Besttt sebab entri2 dalalm blog u sangat ikhlas..bila baca..terus sampai ke ke sanubariku…

6. Korang tanyerr soklan nih kpd 5 blogger lain plak ok!!….

- linda

-husza

-syamil

-zella

-lyafrina

Jom sama-sama kita wat hatrik tag…;-)

2 comments:

LYaFRINA on May 20, 2010 at 12:21 PM said... [Reply]

okeys... sahut cabaran itu..
btw.. tq yer..

♥ Love Journal ♥ on May 20, 2010 at 12:30 PM said... [Reply]

jawab jangan tak jawab

Post a Comment

 

Ratuhati Kami

  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith

Celebs Blog

Our Love Journal Copyright © 2010 Love Journal is Sponsored by HazlizaHusaini'sFamily