Friday, May 14

Tag dari mr nizam

Tengah duk rajin BW tadi..tiba2 tengok kat chatbox ada ayat ni

“nizam :anda di tag..jawab bila free...;)”

Aduhai..kena tag lagi..bilaler nak ada kat chatbox tu ayat cmni

Bank :Ada cek RM10K untuk anda..sila datang ke bank”

hahahhaha..tak logik la plak kan. Berangan le plak minah jenin ni.
Ok jom sama-sama kita jawab tag dari mrnizam ni..ai jawab ai taip kat sini..you all plak jawab dalam ati yek ;-)

Banyak le plak..tak tau le benda2 rawak ni mrnizam oii..ai ikut you jelah eak..

(a) Tulis 23 perkara rawak (random) tentang
diri anda (tak kisah ler benda tu fakta keangan-angan
ker cita-cita ker imaginasi ker tentang ‘body’
ker awek, pakwe, makwe etc.)

1.Nama sebenar? Nor Hazliza anak pak aji mohamad ngan mak aji sara..

2.Lahir? telah dikluarkan dari rahim ibuku pada  tahun 1981.Korang jangan nak rajin2 kira umur ai k.

3.Anak kelima dari 7 beradik.

4.Still study? Tak..dah koje..

5.Suka berforum? Kadang-kadang..tgk pada tajuk yang didiscusskan

6.Minat dalam web dev, system analyst ?Minat ke tak minat ke..ni dh jd punca rezeki aiiii..

7.Menjadi insan yang berilmu dan beriman?…sudah semestinya akan berusaha kearah iteww

8.Bertanggungjawab? Paksa dan rela..;-)

9.Berat?berat ke..tgh duk mengdietkn diri ni..;-)

10.Suka seafood..?suke..ada orang nak blanje ker…

11.Suka berkawan..?ai bkn katak bwh tempurung tau..ai manusia dalam bumi tau ofcourse le suke berkawan

12.Tak suka kawan yang lupa kawan dan tikam belakang.?tak dak sapa yang nak kawan mcm ni..kekekkeke

13.Sukakan kekemasan means be smart.?ai kn perempuan..meti la suka semua tu..hehehe

14.Bila mau kahwin? dah kawin ler..dah ada anak pun ..

15.Tak suka buang masa melainkan tidur…ni my febret..hehhehe

16.Suka menolong orang yang dalam kesusahan.InsyaAllah akan cuba sedaya upaya ;-)

17.Takde musuh kot..ntah le kalau org tu declare sendiri..ada ai kisah..

18.suka travel bila ada kelapangan..sudah tentu..travel sambil mancing

19.suka balik kampung..

20.Awek pula? ai perempuan la mana nk ada awek..hihihihi

21.Suka meluangkan masa depan laptop…24 jam klu tak tidur..kalau tidur 18jam sehari..kekkekeke

22.Angan-angan ada orang meh kasi $$$$$ satu juta kat aiiii

23.Angan-angan nak bina sebuah rumah di tepi laut

(b) Tag lak benda ni kepada rakan blog anda (sekurangnya 5 orang)

1-Mr Mario
2-Adah
3-Epalycee
4-Nanajoe
5-Cik Qiqi

(c) Kalau tak ikut peraturan, di mana keseronokan
“TAG-TAGGED-TAGGING” ni ;-)

-betul la tu

5 comments:

Mario on May 14, 2010 at 2:34 PM said... [Reply]

adoi...kn jawab ke weh...haha
nnt aku buat...hehe

Love Journal Of HazlizaHusaini'S Family on May 14, 2010 at 2:36 PM said... [Reply]

confirm la kena jawab..tak yah nak ngelat2..;-)

fana on May 14, 2010 at 3:34 PM said... [Reply]

jawab jgn xjawab tau nak juga tau aper jawapanyer

.::WaNiE::. on May 14, 2010 at 10:04 PM said... [Reply]

18 jam mengadap komputer
huhuhuhu

hebattt

IMAN'S UMI on May 31, 2010 at 1:50 PM said... [Reply]

Ooo yg ni, sy dh bc pn aritu, x ingt g tag lg.

Post a Comment

 

Ratuhati Kami

  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith

Celebs Blog

Our Love Journal Copyright © 2010 Love Journal is Sponsored by HazlizaHusaini'sFamily