Saturday, May 29

Suami Idaman??

Kalau tanya pada blogger perempuan kan pasal kriteria suami idaman kita orang..ai agak ler kami mesti akan jawab macam kat bawah ni..

Kriteria suami idaman aku adalah:
1. Seorang suami yang segak, pandai jaga badan, pandai tolong memasak ,pandai jaga perasaan aku dan pandai tolong mengurus rumah adalah hal yang penting.
2. Seorang suami yang happy, bertenaga, romantik dan dapat membuat aku rasa dihargai juga penting.
3. Seorang suami yang memahami, soleh, jujur, taat beribadah dan dapat dipercayai sangat penting.
4. Seorang suami yang tidak lupa birthday,anniversary, dan tarikh-tarikh penting dalam hidup aku adalah sangat penting.                                                                            5. Tapi yang paling penting adalah aku nak semua kat atas tu ada dalam satu suami je sebab kami tak boleh kahwin 4 macam orang lelaki..

1 comments:

zaza on May 29, 2010 at 2:32 PM said... [Reply]

salam kak..

tapi selalunya tak semua kriteria yg akak cakap tu kita akan dapat kan.. ada yg dapat separuh2 jer.. tapi pada yg dapat semua tu alhamdulillah..rezeki lebih org kata.. yg tak dapat pulak, bersyukurlah dgn apa yg kita ada..ada yg tak dapat langsung tau... :) tul tak kak??

Post a Comment

 

Ratuhati Kami

  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith

Celebs Blog

Our Love Journal Copyright © 2010 Love Journal is Sponsored by HazlizaHusaini'sFamily