Sunday, May 30

Seronoknye Bercinta!

Sapa tak seronok bercinta?Ada ke orang yang jawab tak..Bagi ai bercinta memang best..sebab ai kan suka bab-bab main-main dengan perasaan, ngn hati segala ni..Tapi sekarang tak de la ai nak cari-cari cinta dah..ai main cinta ngan ensuami aja lorr…korang yang dah kahwin pun mesti macam ai jugak kan..main cinta ngan suami ngan isteri korang je kan..Tapi bagi adik-adik yang lum kawin ni mesti duk cari lagi kan pasangan untuk bercinta nak berkongsi rasa kasih dan sayang dengan orang tersayang. Korang tau tak..bila kita bercinta kan..kita akan happy dan ni boleh menjamin kesihatan korang berterusan.Ada kajian yang ai baca bagitau cinta ni baik untuk kesihatan .
Petikan Artikel
individu yang tidak mempunyai kekasih lebih mudah berasa tidak sihat berbanding mereka yang sedang asyik bercinta. Sekiranya anda bercinta, anda akan sentiasa berasa gembira dan bahagia. Perasaan inilah yang membuatkan anda sentiasa berfikiran positif dan "bebas" menjalani kehidupan seharian. Sebaliknya, jika anda tidak bercinta, perasaan sepi dan kesunyian akan sentiasa membelenggu anda dan membuatkan rasa tidak bersemangat sentiasa bersama anda
Tapi adik-adik..bercinta je tau..jangan nak lebih-lebih..jaga maruah diri..jaga maruah mak ayah..jaga maruah agama kita..

0 comments:

Post a Comment

 

Ratuhati Kami

  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith

Celebs Blog

Our Love Journal Copyright © 2010 Love Journal is Sponsored by HazlizaHusaini'sFamily