Thursday, May 13

Tenkiu cik pinokoo

 bearbear

Korang dapat award?..hmmm tak heran pun.. ai pun dapat award jugee..award  ni dari cik pinokoo..cantik kan..cute gitew..kalau kasi kat anak ai ni..konfem dia suka..mesti asyik duk sebut “be be” “be be”.Maksudnya tu teddy bear la..Kalau korang nak award ni jugak..pegi la jelajah entri cik pinokoo.Konfem korang xyah jeles-jeles kat ai dah nanti…Pastu korang mesti jatuh cintan ngn dia..jatuh cintan tu..boleh jew kot..kena tanya tuan punya badan lerr.

Cik Pinokoo ni ada persamaan tau ngan ai..boleh ngam ni kan..dia suka pink..ai pun of course la suke pink jugak..dia suka layan citer korea, ai pun suke jugak..dia suka layan citer taiwan..ai pun suke jugak..dia suka kumpul novel cintan..ai pun suke juge..tengok kan ada banyak persamaam tu..Korang tak caya ker..tak caya pegi la siasat..aci potong jari korang le..tapi ada satu je tak sama..korang tau ape..dia masih single mingle cantik jelita..but ai..dah jadi mak oranggg dan dah double triple comei lotei..hehhehe..

To my dearest fren Pinokoo..tenkiu..tenkiu and tenkiu for your beautiful award..

4 comments:

PiNoKOoGirL(.'') on May 13, 2010 at 1:52 PM said... [Reply]

hehehhe..mlu i..jgn puji lebh2 t kembag idung,..la kak dah kawin ekk???

Love Journal Of HazlizaHusaini'S Family on May 13, 2010 at 2:07 PM said... [Reply]

aiii..igt akak ni anak dara ke..wah sudah kembang segala2....hahhahhahah...dah jgn dilyan ;-)

MUMMYAR on May 13, 2010 at 2:10 PM said... [Reply]

cute arr award nih...hehhe comei

Love Journal Of HazlizaHusaini'S Family on May 13, 2010 at 2:21 PM said... [Reply]

comeikan mummyar...tgk la sape pembuat nyer..hehhehhe...(kasi pinokoo kembang lg)

Post a Comment

 

Ratuhati Kami

  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith

Celebs Blog

Our Love Journal Copyright © 2010 Love Journal is Sponsored by HazlizaHusaini'sFamily