Thursday, May 13

Kisah benar di waktu morning

Ibu : Adik,cepat la mai pakai baju..adik gi umah ibu ani yek..papa antaq yek
Adik : Na mau..na mau (sambil geleng-geleng kepala)
Ibu : Ala mau la..ibu nak gi keje..adik duk umah ibu ani yek
Adik : Na mau..papa de
Ibu : Papa pun gi keje la..ibu pun gi keje..Papa antaq gi umah ibu ani yek
Adik : Dik je..
Ibu : Aik adik pun nak gi keje.Papa,adik pun nak gi keje la.
Papa : Adik keje mana eak
Adik : Terus sengih-sengih gelak.bu ni.
Papa : Ha..jom..papa antaq gi umah ibu ani..
Adik : Jom..bu..babaiii..emuah
**Nasib baik hari ni tak suh dukung macam semalam..dia pun dah nak gi kerja juge..tggu le besaq dulu sayang oiii..belajaq rajin –rajin pastu  kerja la puas-puas..

13 comments:

lynda_hani on May 13, 2010 at 11:35 AM said... [Reply]

mcm tu la jugak ragam anak saya pagi2.. Klu ikutkan hati nak duduk umah temankan dia. Tp apakan daya kerja..

Love Journal Of HazlizaHusaini'S Family on May 13, 2010 at 11:38 AM said... [Reply]

tu la psal lyn..klu la kaya..konfem sy duk umah je tman kn dia..;-)

Sitisifir10 on May 13, 2010 at 11:45 AM said... [Reply]

Hihihi....bercakap pun separuh2 sudah mau kerja..tabik2....mesti cepat naik pangkat ni

Love Journal Of HazlizaHusaini'S Family on May 13, 2010 at 11:55 AM said... [Reply]

hahahha..kak pija..klu nak naik pngkat kena amik kursus bahasa dulu le tu

My Lil' Princess, My Hubby, My World on May 13, 2010 at 11:59 AM said... [Reply]

Kalau sekali-sekala dpt ikut mak dia g keje agaknya cemana ek?

AiZ on May 13, 2010 at 12:07 PM said... [Reply]

^___^ kelakar die.... cuba bagi die keje ape-ape dkt dapur ibu ani.. ^___^




baca dan komen ape je disini
>> Cara comel dan meriah untuk tunjukkan mood anda pada pengunjung blog

Love Journal Of HazlizaHusaini'S Family on May 13, 2010 at 12:39 PM said... [Reply]

aiz-->kalau kasi keje kt dapur ibu ani..alamatnya..sy kena ganti le pnggan magkuk kat umah ibu ani tu..

nurul--> konfem kelam kabut opis tu klu dia ikut..

E.L.I.Z.A on May 13, 2010 at 2:47 PM said... [Reply]

heheh berapa umo anak ni?

Love Journal Of HazlizaHusaini'S Family on May 13, 2010 at 2:53 PM said... [Reply]

baru 2 thn le eliza..

lily lotus on May 13, 2010 at 3:52 PM said... [Reply]

aduhai..cutenya..hihi

syalinda johari on May 13, 2010 at 6:03 PM said... [Reply]

anak aku tiap2 hari tamau bangun awai kalo hari kerja. tapi kalo hari cuti bukan main awai lagi dia bangun..huuuuuuuuu

Aidi-Safuan on May 13, 2010 at 9:30 PM said... [Reply]

hahaha...bawak jer dier pegi keja. :P

Mama Farra dan Faris on May 14, 2010 at 9:41 AM said... [Reply]

hee..hee..

Post a Comment

 

Ratuhati Kami

  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith

Celebs Blog

Our Love Journal Copyright © 2010 Love Journal is Sponsored by HazlizaHusaini'sFamily