Saturday, May 29

Kejapnyer rasa cuti ni..

Pejam celik..pejam celik..dah hari sabtu..sok dah hari ahad..dah nak balik penang…ai rasa cam tak puas je duk kampung..macam nak cuti lelama tu..Kalau la ai jadi bos..berangan –berangan..
Harith pun tak benti-benti main ngan sepupu – sepupu dia  amir,zahid,sufi izzah..dorang ni la duk melayan dia..dia la yang paling kecil dalam kelompok dorang tapi suara dia la yang paling kuat menjerit masa main..Berdenyut-denyut isi telinga ni bila harith asyik duk menjerit..yang kakak-kakak abang-abang nyer pun bukan main suka..join sekali menjerit..wan ngn tok plak tak leh nak marah le kan..sebab cucu paling kecil yang mula..bukan selalukan cucu-cucu nak meriuhkan rumah tok ngn wan..
Tak pa la..ai kasi can dia main puas-puas..nanti balik penang terpaksa main ngan ibu ngn papa nya jer..

0 comments:

Post a Comment

 

Ratuhati Kami

  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith

Celebs Blog

Our Love Journal Copyright © 2010 Love Journal is Sponsored by HazlizaHusaini'sFamily