Tuesday, May 25

Kebahagian dalam perpisahan-Shahir AF8

Korang dengar tak lagu ni(Kebahagian dalam perpisahan-Shahir AF8) yakni juara akademi fantasia musim ke 8..Ai rasa lagu ni sedap le kat telinga ai..rasa cam lagu rock jiwang zaman 80an –90an..Korang rasa camtu tak?Macam lagu jemu-may..

Ni video lagu Kebahagian dalam perpisahan-Shahir AF8..korang cuba dengar..sedapkan..


Lirik lagu Kebahagian dalam perpisahan

Tak perlu ucapkan sepatah kata
Kerana lantang terbaca dari muka
Kau dan aku sudah tiada keserasian di jiwa
Mungkin magisnya sudah hilang
Tak perlulah kita mencuba lagi
Betulkan kesilapan perhubungan ini
Bila setiap perbincangan menjadi perbalahan
Manakah agaknya cinta kasih?
Embun pun takkan mampu menyubur sekuntum
Bunga yang layu pada musim luruh
Yang dulunya mekar disinar suria
Bila sudah kering pasti akan gugur
Seperti cinta kita yang jelas ternyata
Semakin lama semakin rekah
Menimbulkan tanya apa mungkin kita
Temu kebahagiaan dalam perpisahan
Tiap titis airmata kau tangiskan
Ku dah cukup menampung selautan
Begitu lama ku pendam tapi hanya berdiam
Kerana cuba menafi realiti
Embun pun takkan mampu menyubur sekuntum
Bunga yang layu pada musim luruh
Yang dulunya mekar disinar suria
Bila sudah kering pasti akan gugur
Seperti cinta kita yang jelas ternyata
Semakin lama semakin rekah
Menimbulkan tanya apa mungkin kita
Temu kebahagiaan dalam perpisahan


Download MP3 Kebahagian dalam perpisahan-Shahir AF8.(source jiwang.org)
Rapidshare
Hotfile
Megaupload
MediaFire

4 comments:

fatin hanani on May 25, 2010 at 11:43 AM said... [Reply]

yep lagu ni mmg best :D
fatin dengar dy nyanyi ritu
sedap :)

@dDy@ on May 25, 2010 at 12:10 PM said... [Reply]

ai g tgok kunsert..lg best..rase sayu jer... ;)

fana on May 25, 2010 at 12:50 PM said... [Reply]

minat sgt lagu nie xsbar nk bli album shahir nanti leh dgr slalu

Amieynna Amin on May 25, 2010 at 7:42 PM said... [Reply]

mak sy sgt suka lagu ini..
siap suh masukkan dlm hp die..
dasat penangan dak shahir ni..

Post a Comment

 

Ratuhati Kami

  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith

Celebs Blog

Our Love Journal Copyright © 2010 Love Journal is Sponsored by HazlizaHusaini'sFamily