Sunday, May 23

Kalau undi masuk memang konfem juara ker?

shahir2Pagi ni ai blog walking..kebanyakan ai jumpa  citer shahir af menang..sebenarnya ni memang ai dah agak..sebab keputusan majoriti sms kan..dah konfem-konfem la mamat ni  menang..sebab dia berjaya undi tertinggi untuk afmasuk..macam kes mawi dulu jugak ler kan…so konfem la org-org yang undi dia masa afmasuk akan undi utk dia juara jugak kan..memang rezeki dia la..dapat hadiah  bernilai lebih RM 250, 000..kita yang ngundi habis ratus2 ringgit..hehheheheh…tapi xpelah..korang minat kan..sahabat baik ai mesti sangat suke si shahir ni menang.."berdcomel..yu undi jugak ke smlm? ni mesti tdo smlm pun duk mimpi2 yek..boleh mnta hadiah tapawe satu la beb..kekekkekke..sebab ai tolong sokong dari jauh gak kat mamat ni…;-)”

2 comments:

a d r e y n i e e l i s y a on May 23, 2010 at 9:06 AM said... [Reply]

huhu...
tengom jew x undi pown....
hihi...
but mmg rezki dia laaa kan..

ardinihumaira on May 23, 2010 at 9:38 AM said... [Reply]

dni tengok pon tidak.. hehe,,,malam tadi kena layan nenek

PENGSKODENGAN YANG TIDAK SENONOH DI TEMPAT AWAM

Post a Comment

 

Ratuhati Kami

  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith

Celebs Blog

Our Love Journal Copyright © 2010 Love Journal is Sponsored by HazlizaHusaini'sFamily