Wednesday, May 26

Ada saja yang tak kena…

Sekarang ai rasa malas nak tengok berita malam-malam..kalau tengok pun dalam 15 minit awal.sebab time tu berita selalunya pasal kejadian-kejadian rompak2,excident2,curi2 balak,buang bayi,gaji naik,gula tak cukup..Pastu ai dah rasa boring..Ntah ler..malas nak amik tau dah..orang ni ngata orang tu..orang tu ngata orang ni..bila la kita orang melayu nak berdamai..ai sebagai rakyat malaysia..bukannya nak apa-apa pun..cuma nak negara tercinta ni aman makmur…cukup makan pakai..boleh kerja..boleh gerak sana sini sesuka hati tanpa rasa takut…tu jer yang ai nak..bukannya susah pun nak bagi apa yang ai nak kan?

2 comments:

iqbalsyarie on May 26, 2010 at 11:58 AM said... [Reply]

mcm susah jew....huhu

pakcikLie on May 26, 2010 at 12:03 PM said... [Reply]

salam, ambil tahu serba sedikit jadi lah..nanti orang kata mcm katak bawah tempurung plak..

Post a Comment

 

Ratuhati Kami

  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith

Celebs Blog

Our Love Journal Copyright © 2010 Love Journal is Sponsored by HazlizaHusaini'sFamily