Sunday, April 25

Nikmat hidup bujang..

  IMG_0663     IMG_0669 IMG_0670    

Belek2 folder gambaq dalam pc tadi..terjumpa gambaq2 budak-budak bujang ni..salah sorang dari dorang ni ada kena mengena dengan saya..Tu pasal boleh tersesat gambaq dorang kat sini..

Tengok gambaq dorang…hepi kemain kan..ape tak hepi pulak kan…dh nama bujang..mesti la hepi..nak duit..mintak ja kat parent..confirm parent huluq ..nak topup minta jugak kat parent…parent tolong topupkan..nak isi minyak motor..minta jugak kat parent..parent tolong isi kan..Nak kuar jumpa awek pun minta duit kat parent…Senang betui hidup kan…Cuba ko dah kahwin..boleh ko suka –suka hati nak minta camtu…tak pasal-pasal gedegangggggg kt atas kepala ko nanti…

6 comments:

akiN aMar on April 25, 2010 at 1:38 PM said... [Reply]

alahai..mmg sgt best kowt..
tp cam segan lak klu asyik nak minx kat mak abah je..hee
that y bila dh besar t kita xleh lupa jasa mak abah kte..yg dh byk berkorban tuk kesenangan kita(sambil kata pd diri sndri..;)^_^

syalinda johari on April 26, 2010 at 9:41 AM said... [Reply]

hahahahaa... macam kenai ja salah sorg kat dalam pic tu.. biasala..depa tadak tanggungjawab lagi.tu yang semua mintak kat parent.

HazlizaHusaini on April 26, 2010 at 10:06 AM said... [Reply]

hahhahha..knl jugak hang yekk ngn hero semaalaya tu..pening kpala pkkan hero sorang tu..

shameel Iskandar on April 26, 2010 at 2:14 PM said... [Reply]

Bujang tapi dah keja, itu yg best. boleh jalan dan buatapa sahaaj( jgn perkara haram) tanpa menyusahkan org tua

muiz on May 5, 2010 at 11:54 AM said... [Reply]

x semua bujang mintak duet kat mak taw......teruk la law bujang camtu.......(^_-)lu pikir la sendiri

HazlizaHusaini on May 5, 2010 at 1:20 PM said... [Reply]

sori muiz..tak kate kat semua org pun..maaf yek klu u terasa..sy just tuju kat my ltle bro..;-)

Post a Comment

 

Ratuhati Kami

  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith

Celebs Blog

Our Love Journal Copyright © 2010 Love Journal is Sponsored by HazlizaHusaini'sFamily