Thursday, February 11

10 perkara buat lelaki sedar

Boleh ke seorang lelaki tu sedar betapa sayangnya seorang wanita tu dekat dia.Sebab kadang-kadang kaum lelaki ni macam tak berapa nak faham jer.Kalau faham pun,diorang mesti akan buat-buat tak faham.Ada beberapa perkara yang ibu rasa kemingkinan kaum lelaki itu akan sedar bahawa kaum wanita nie sayang dekat dia.

1. Saat teman wanita atau isteri memasakkan makanan kesukaannya.
2. Saat wanita berpura-pura menikmati acara bola sepak kegemarannya, padahal dia tahu bahawa wanita yang didampinginya itu lebih suka menonton filem-filem berunsurkan kisah percintaan.
3. Saat wanita yang biasa didampinginya tiba-tiba muncul tanpa diduga olehnya hanya untuk menonton mereka bermain bola sepak atau bowling. 4.Saat wanita yang biasa didampingi menghilang dari kehidupannya. Ketika inilah lelaki akan sedar bahawa mereka sebenarnya amat memerlukan wanita di samping dirinya.
5. Saat lelaki melihat mata wanita dipenuhi air mata bahagia, ketika mereka mengucapkan, "Sayang, aku cinta padamu..."
6. Saat wanita membelikan tali leher yang sudah lama menjadi perhatiannya.
7. Saat wanita lebih memilih dirinya daripada lelaki lain yang sama-sama dekat dengan anda.
8. Saat wanita menelefon dan hanya untuk mengatakan, "Aku mencintaimu".
9. Saat wanita mengandaikan merekalah yang dapat menyelesaikan persoalannya.
10.Saat wanita mengajak mereka menemaninya untuk berjumpa doctor hanya kerana dia mengadu sakit.


4 comments:

joegrimjow on February 11, 2010 at 4:34 PM said... [Reply]

no 1 tu
sebab nak masak sama2
so
xdela kot kes camni
hehe

shahrinabd on February 11, 2010 at 4:35 PM said... [Reply]

dan juga saat si wanita kata...abg,sy nak abang makan produk nie bukan sebab tak suka abg gemok. sy x kisah abg naik berat, tapi nak tak nak abg dari sakit...

ngeh2...

HazlizaHusaini on February 11, 2010 at 5:40 PM said... [Reply]

joegrimjow-->masak sama2..bagus tu..mengeratkan lagi hugn suami isteri..pas siap masak,makan sama2..lg best klu bersuap kan..;;)

shahrunabad-->:))betul2..

lily lotus on February 11, 2010 at 5:43 PM said... [Reply]

phewittt :)

Post a Comment

 

Ratuhati Kami

  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith

Celebs Blog

Our Love Journal Copyright © 2010 Love Journal is Sponsored by HazlizaHusaini'sFamily