Friday, November 13

Hari pertunangan chikchah

Majlis nie sebenarnye dh lama..tp br sempat nak upload pic..(note:chikchah..camner gambaq nie..cun tak).Kalau xsalah majlis nie bulan jun aritu.Tgk make up chikchah..hahhahahha..belasah je lah yer..sape suh ibu makeup kan..kena terima le cantik ke idak..
Hantaran pulak dari sebelah perempuan kaler pink,n dari sebelah lelaki kaler gold..punya la banyak hantaran dari lelaki,11 bekas..mampus kami memikir nak balas 13 bekas..tapi ape pun..kami berjaya membalas...separuh dari hantaran tu,ibu ngan papa yang bersengkang mata tgh malam nak siapkan hantaran tu..nasib baik le papa nak tolong..Thanks papa..Serius sibuk dan tersangat le penat..nie baru majlis bertunang..nnti majlis kahwin mcm mn lak sibuknyer..aduhhhhh...Nie jer gambar yang sempat ibu snap masa majlis tu..layan jer k..







1 comments:

NoFen on April 22, 2010 at 2:00 PM said... [Reply]

la dah tunang cik chah ni yer....

Post a Comment

 

Ratuhati Kami

  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith
  • Harith

Celebs Blog

Our Love Journal Copyright © 2010 Love Journal is Sponsored by HazlizaHusaini'sFamily